Ubezpieczenie pracownika sezonowego w Holandii – co powinieneś wiedzieć?

Wyjeżdżając do pracy za granicę, warto wziąć pod uwagę każdy aspekt i zadbać o wszystkie wymagane dokumenty, które zagwarantują nam bezpieczeństwo oraz pewność wypłaty wynagrodzenia. W podejmowaniu się tymczasowej pracy za granicą i nie tylko należy być niezwykle ostrożnym, ze względu na wielu pracodawców, którzy nie są sprawdzeni i mogą oszukać nieuważnych pracowników. Z tego względu oraz też wielu innych, warto skorzystać z usług agencji tymczasowej, która oferuje wyłącznie sprawdzone stanowiska pracy w renomowanych firmach za granicą. Sprawdź więcej informacji na temat ubezpieczenia oraz powodów, dla których warto wybrać agencję pracy tymczasowej.

Ubezpieczenie w Holandii

Wyjeżdżając do pracy za granicę w celach zarobkowych, pracodawca powinien zapewnić Ci ubezpieczenie oraz prawo do bezpłatnej opieki medycznej. Jest to niezbędne świadczenie w każdym kraju Unii Europejskiej. Wyjeżdżając do Holandii, warto zaopatrzyć się w EKUZ, czyli Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, dzięki której każdy Polak traktowany jest jako Holender. W skład ubezpieczenia wchodzi podstawowa opieka medyczna, czyli między innymi leczenie szpitalne, usługi stomatologiczne oraz czynności służące ratowaniu zdrowia i życia. Co więcej, leki, które przypisywane są na receptę, refundowane są w całości, dlatego posiadanie karty EKUZ jest bardzo opłacalne.

Natomiast, jeśli wyjeżdżamy do tymczasowej pracy za granicę, to pracodawca zapewnia ubezpieczenie zdrowotne, co pozwoli nam uniknąć martwienia się o opiekę zdrowotną oraz usprawni nasz wyjazd. Jednak, aby mieć pewność, iż dany pracodawca ma szczere zamiary i zagwarantuje nam ubezpieczenie, warto skorzystać z agencji pracy tymczasowej.

Agencja Pracy Tymczasowej – czy warto?

Praca sezonowa w Holandii daje wiele możliwości i ofert, które dopasować można do wielu kwalifikacji. Wyjeżdżając za granicę, chcemy się zabezpieczyć na wszelkie, możliwe sposoby, dlatego świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług agencji, która zajmuje się wszelkimi formalnościami, w tym umową oraz dopilnowuje, aby pracodawca zapewnił nam ubezpieczenie zdrowotne.

Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *